12 Aralık 2012 Çarşamba

Iraklı genç katıra ses sitemi kurdu, neyle çalıştıracağını unuttu!

Irak'ın kuzeyinde, suriye sınırına yakın bir köyde yaşayan Mutleba El Sahr isimli gencin müzik tutkusu onu mucit yaptı. Ses sitemine olan gönülden bağlılığı müziksever genci araba sahibi yapamasa da sahip olduğu katıra ses sistemi taktıran genç şimdi onu neyle çalıştıracağını kara kara düşünüyor.

Motorsiklet aküsü ufak geldi, otomobil aküsü taktım birkaç müzik çaldım akü bitti, kamyon aküsünü ise hayvan kaldıramadı dedi.

Muhabirimiz Cebbar el Muhtar (68)'ın bundan sonra ne yapmayı düşündüğünü sorduğunda ise katırın hareket enerjisini elektrik enerjisine çevirmeyi planlıyorum, tabi bunun için de hayvanın durmadan koşması benim için büyük bir handikap diye konuştu.

Köylüler onun müzik merakından dünyayı sarsacak bir enerji buluşu çıkarıp köyü kalkındıracağından emin olduklarını belirttiler.
Paylasmazsam ölürüm.. Facebook +Google Twitter
ALMANYA BUNU KONUŞUYOR!! Almanya'da emekliliğine birkaç ay kalan bayan memura bilgisayar kullanmayı öğretmek için seferber olan kaymakamlık 8 aylık eğitimin ardından diplomasını taktim etmek üzere daireye gittiklerinde gördükleri manzara karşısında adeta şok oldular. Olayda; yazı hatasını dakstille monitör camını silen memurenin son vukuatının ardından ilgililer pes ettiklerini açıkladı. [...] Haberin Devamı

 
Blogger Widget